Bij PCA speelt de Supportdesk een cruciale rol in het ondersteunen van onze klanten tijdens operationeel gebruik. Tevens fungeert de Supportdesk als een interne vraagbaak voor collega’s, waar uiteenlopende technische taken worden afgehandeld, zoals het opzetten van omgevingen en probleemanalyse tijdens de ingebruikname.
Als stagiair op onze Supportdesk krijg je de kans om deel te nemen aan diverse taken en scenario’s die dagelijks langskomen. Geen dag is hetzelfde, wat zorgt voor een gevarieerde en leerzame stage-ervaring. Je wordt betrokken bij het ondersteunen van onze klanten en het oplossen van technische vraagstukken, wat je praktische ervaring en inzicht in de IT-wereld zal bieden.
Jouw taken omvatten onder meer:
- Deel te nemen aan alle facetten van de dagelijkse werkzaamheden op de Supportdesk.
- Een breed scala aan taken uit te voeren, omdat geen dag hetzelfde is bij PCA.
- Praktijkervaring op te doen in een dynamische omgeving waar ICT en klantenservice samenkomen.
Dat doe je natuurlijk niet alleen; we zijn met een team van 35 unieke persoonlijkheden.
Voor Jou:
- Gepaste stagevergoeding.
- Een MacBook van de zaak.
- Jouw persoonlijke ontwikkeling is belangrijk voor ons. We bieden een aanvullend ontwikkelingstraject aan om het beste in jou naar boven te halen.
- Een gezellig team.